توسعه‌ی کسب و کار!

يکشنبه 29 تير 1399
11:41
mreza

توسعه‌ی کسب و کار!

صاحب یک کسب و کار و مدیر یک پروژه و یا هر عنوان دیگر! فرقی نمی‌کند، هر کسی به دنبال توسعه و گسترش کسب و کار و درآمد خود است و حتما هر روز به این مسئله فکر می‌کند.

با این وضع آشفته!؟

بله! با همین وضع آشفته‌ی اقتصادی و وضع نا مناسب اکثر مشاغل می‌شود اوضاع کسب و کار خود را بهبود ببخشیم و آن را توسعه دهیم، به شرطی که به فکر مشتریان و مدیریت ارتباط خود با آنها باشیم و بدانیم با آنها چگونه ارتباط برقرار کنیم. هر مشتری دارای افکار و انتظارات خاصی است و به دنبال آن نحوه برقراری ارتباط با هر مشتری نیز متفاوت است.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

پیشرفت تکنولوژی تاثیرات زیادی در توسعه‌ی کسب و کارها و مدیریت آنها داشته است. تاثیراتی نظیر نرم افزارهای حسابداری، سیستم های مدیریت کارمندان و غیره. یکی از محصولات بسیار موثر تکنولوژی بر کسب و کارها تولید نرم‌افزارهایی برای مدیریت ارتباط با مشتری است که با نام نرم افزار crm شناخته می‌شوند.

CRM چیست؟

Customer Realationship Management که به اختصار CRM خوانده می‌شود، به معنای مدیریت ارتباط با مشتری بوده و شامل تعدادی برنامه ریزی برای مدیریت ارتباط با مشتریان یک کسب و کار است. نرم‌افزار سی آر ام را می‌توان یکی از تکنولوژی‌های فوق‌العاده مفید برای تمام کسب و کارها دانست.

چه کاری برای من انجام می‌دهد؟!

در ابتدای کار یک شبکه از کاربران و مدیران با سطح دسترسی‌های متفاوت ایجاد کرده و اطلاعات مربوط به هر کدام را ثبت می‌کند. سپس آنها را قادر می‌سازد این اطلاعات شبکه بندی شده را وارد فرایندهای مختلف مدنظر مدیر از جمله بازاریابی و فروش کنند. در حقیقت با این دسته بندی و شبکه بندی باعث می‌شود اطلاعات بیشتر و منظم تری از کاربران در اختیار مدیران قرار گرفته و بتوانند به نیازهای آنها بهتر و دقیق تر پاسخگو باشند.

مزایای تکنولوژی CRM

استفاده از این نرم افزار یا به عبارت بهتر تکنولوژی مزایای بسیاری دارد از جمله:

طبقه بندی هوشمند کاربران

بهبود روند فروش سازمان

مدیریت تمام امور مربوط به بازاریابی و فروش محصولات

فراهم آوردن امکان نظارت بر تمام اجزای سازمان

و مزایای بسیار ی که میتوانید با این سیستم تجربه کنید.

سخن آخر!

اگر شما هم جزء مدیرانی هستید که علاقمند به توسعه هستید، حتما یک بار استفاده از این نرم افزار را تجربه کنید.شرکت های مختلفی که امروزه این نرم افزار را تولید می‌کنند، برای مدت محدودی استفاده‌ی رایگان این نرم افزار را برای شما ممکن می سازند.

موفق باشید


[ بازدید : 47 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کار و تلاش است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]